Shipping policy
Способи доставки по Україні:
- На відділення Нової Пошти
- Адресна доставка кур'єром Нової Пошти
Важливо: доставлений товар чекатиме на вас у відділенні 5 днів, а по закінченню цього терміну – автоматично повернеться до нас. Будь ласка, не забувайте забирати вашу посилку вчасно!
Міжнародна доставка:
- Nova Post
- «Укрпошта-EMS» (термін доставки може сягати від 10-21 днів)
- DHL
- FedEx
Вартість міжнародної доставки залежить від обраної служби доставки, ваги посилки і країни одержувача.
Де моє замовлення і як його відстежити?
Після оформлення покупки ви отримаєте електронний лист із підтвердженням замовлення з орієнтовною датою доставки. Ви також можете отримати доступ до свого замовлення за посиланням ПЕРЕГЛЯНУТИ ЗАМОВЛЕННЯ внизу електронного листа про покупку.
Як тільки посилка залишить наш склад, ми надішлемо вам підтвердження доставки. Цей електронний лист міститиме вашу інформацію для відстеження, щоб ви могли будь-коли перевірити точний статус відправлення.
Будь ласка, зверніть увагу, що через воєнний стан в Україні наші виробництва, на яких виготовляються усі наші вироби, час від часу можуть виникати затримки доставки та виробництва. Ми дуже наполегливо працюємо, щоб уникнути подібних проблем у майбутньому.
Однак якщо орієнтовна дата доставки минула, а ви не отримали підтвердження електронною поштою, зв’яжіться з нами, і ми надамо вам нову орієнтовну дату.
Коли я отримаю своє замовлення?
Час обробки всіх замовлень є окремим від часу доставки.
Замовлення з наявними товарами - на складі - відправляються через 1 або 2 робочих дні після розміщення замовлення, за винятком випадків, коли вони розміщені у вихідні дні або під час місцевих свят. У цьому випадку замовлення буде оброблено наступного робочого дня. У пік сезону час може змінюватися.
Доставка товарів на вимогу (попереднє замовлення) залежить від орієнтовної дати, відображеної на веб-сторінці, або електронного підтвердження замовлення під час розміщення замовлення. Оскільки продукт виготовлятиметься спеціально для вас, ми не можемо прискорити цей процес, щоб відправити його раніше.
Якщо ваше замовлення містить один або кілька товарів у попередньому замовленні або з різними датами попереднього замовлення (об’єднані замовлення), пам’ятайте, що оскільки місія нашої компанії заснована на стійкості, ми надсилаємо всі товари разом, коли вони будуть готові. У підтвердженні замовлення ви побачите, що кожен товар має різну дату доставки; однак ми надішлемо повне замовлення до останньої вказаної дати доставки.
Ви отримаєте електронний лист із підтвердженням доставки, коли ваша посилка покине наш склад. Він міститиме всю інформацію про відстеження.
Однак, якщо ви бажаєте отримати доступні товари якнайшвидше, ми можемо запросити для вас часткове відправлення. Ми не завжди можемо гарантувати, що ця дія буде виконана успішно, але ми докладемо всіх зусиль, щоб зробити для вас виняток і змінити підготовку замовлення, хоча це може зайняти деякий час, оскільки це виходить з наших звичайних процесів.
Майте на увазі, що це вплине на митні збори (для міжнародних замовлень), і ви можете сплатити їх двічі. У цьому випадку запити на повернення не будуть прийняті.
Ми не заохочуємо цю процедуру, оскільки вона не є стійкою та має більш негативний вплив на навколишнє середовище, спричиняючи більше забруднення та відходів. Тим не менш, якщо ви хочете продовжити часткову доставку, будь ласка, зв’яжіться з нами через контактну форму або через чат, щоб подати запит.
Як я можу змінити адресу доставки?
Після розміщення замовлення ви все ще зможете оновити адресу доставки, але це залежатиме від статусу замовлення.
Будь ласка, зв’яжіться з нами, щоб надати нову та повну адресу доставки.
Команда перевірить, чи можливі зміни:
- Якщо замовлення ще не підготовлено до відправлення, ми оновимо адресу доставки відповідно до вашого запиту.
- Якщо замовлення вже готується до відправлення: на жаль, на даний момент ми не зможемо виправити вашу адресу доставки. Ви отримаєте електронний лист із підтвердженням із номером відстеження, щойно відправлення почнеться, після чого ви зможете зв’язатися з місцевим кур’єром, щоб надати нову адресу та організувати доставку.
Чи будуть негайно надіслані товари з мого замовлення, які є в наявності?
Оскільки вся політика нашої компанії спрямована на підтримку сталого розвитку, ми зазвичай надсилаємо все замовлення за один раз, щоб уникнути забруднення, спричиненого доставкою кількох відправлень до одного місця. Якщо клієнт замовляє кілька товарів, ми надсилаємо повне замовлення, коли буде готовий останній продукт. Це означає, що якщо ваше замовлення містить як наявні в наявності, так і продукти на вимогу, етап доставки розпочнеться, коли всі продукти будуть доступні для відправки.
Однак, якщо ви бажаєте отримати доступні товари якнайшвидше, ми можемо запросити для вас часткове відправлення. Ми не завжди можемо гарантувати, що ця дія буде виконана успішно, але ми докладемо всіх зусиль, щоб зробити для вас виняток і змінити підготовку замовлення, хоча це може зайняти деякий час, оскільки це виходить з наших звичайних процесів.
Майте на увазі, що це вплине на митні збори (для міжнародних замовлень), і ви можете сплатити їх двічі. У цьому випадку запити на повернення не будуть прийняті.
Ми не заохочуємо цю процедуру, оскільки вона не є стійкою та має більш негативний вплив на навколишнє середовище, спричиняючи більше забруднення та відходів. Тим не менш, якщо ви хочете продовжити часткову доставку, будь ласка, зв’яжіться з нами через контактну форму або через чат, щоб подати запит.