Ви зробили покупку в нашому онлайн-магазині і виявили, що розмір, колір або фасон Вам не підійшов - Немає приводу турбуватися. Ви можете обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. У своїй роботі ми повністю спираємося на "Закон про захист споживачів". Ми піклуємося про наших покупців і не перешкоджаємо поверненню та обміну товару.

Відповідно до "Закону про захист споживачів", ви маєте право повернути або обміняти будь-який товар, якщо:

- він не був у використанні і має товарний вигляд;

- у вас збережені всі пломби, ярлики, пакування та ін.;

- у вас є накладна, що підтверджує покупку конкретного товару в нашому магазині;

- з моменту отримання замовлення пройшло не більше 14-ти днів.

Зверніть увагу, що всі витрати на пересилку товару при поверненні або обміні несе покупець.

Детальніше про обмін

Щоб обміняти товар, який не підійшов, у вас є два варіанти:

- зателефонувати нам за телефоном +380959080000;

- оформити нове замовлення на нашому сайті із поміткою у коментарі "Обмін розміру" або "Обмін моделі";

Далі упакуйте виріб в належне пакування, перевірте всі пломби та етикетки і надсилайте на узгоджену з менеджером адресу. При надходженні на склад ми перевіримо товар протягом 2-х робочих днів і надішлемо вам натомість інший.

Важливо: не відправляйте посилку з позначкою «Післяплата», інакше ми не зможемо її отримати.

Детальніше про повернення

Перш за все вам необхідно заповнити "Заяву на повернення грошей за товар". Далі ретельно упакувати посилку і вкласти в неї все пломби, етикетки, заповнену заяву, потім відправити нам за адресою, яка вказана в заяві. Ви також можете надіслати нам заяву електронною поштою ([email protected]), вказавши в темі листа «Повернення замовлення №000», де 000 – номер замовлення. При надходженні на склад ми перевіримо товар протягом 5-ти робочих днів і повернемо кошти в повному обсязі (на карту банку або банківським переказом – на ваш вибір).

Важливо: якщо ви отримали товар неналежної якості, всі витрати на пересилку оплачує наш інтернет-магазин. В інших випадках ці витрати покладаються на клієнта.

Важливо! Ми не зможемо прийняти товар для обміну або повернення, якщо:

– пройшло більше 14-ти днів з моменту отримання вами посилки;

– товар має пошкодження або був у використанні;

– ви не зберегли всі ярлики, пакування, пломби та інші документи;

– ви замовляли міжнародну доставку виробів;

– товар знаходиться в списку виробів, що не підлягають поверненню згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. Серед них спідня і постільна білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, ювелірні прикраси й далі за списком.

При виникненні будь-яких питань, пов'язаних з обміном, поверненням або вибором товару, звертайтеся до наших менеджерів за допомогою. Будемо раді зробити ваші враження від нашої співпраці ще більш приємними!

ЗАЯВА НА ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ ЗА ТОВАР: Завантажити